حسینی: محکوم به ارائه یک بازی قدرتمند مقابل استقلال هستیم، بازی ها حساس شده است

به گزارش شارژ 10، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با همه شرایطی که داریم محکوم به ارائه یک بازی خیلی قوی و با برنامه و محکم مقابل تیم خوب استقلال هستیم.

حسینی: محکوم به ارائه یک بازی قدرتمند مقابل استقلال هستیم، بازی ها حساس شده است

به گزارش خبرنگاران، سید محتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از ملاقات با استقلال گفت: فکر می کنم در مقطعی از فصل قرار گرفتیم که برای همه تیم ها مقطع حساسی است، چه برای تیم های بالای جدول و چه برای تیم های پایین جدول واقعا دوره حساسی است. این حساسیت باعث می گردد که از نظر کیفی بازی ها خوب باشد و روی کیفیت بازی ها تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: با شرایطی که داریم سعی می کنیم در این مقطع جلوی حریفان با قدرت و قوی ظاهر شویم. مقابل تیمی بازی داریم که در شرایط خوبی است و بازی های خوبی در لیگ قهرمانان داشته است. این تیم کادر خیلی زیرکی دارد که بر اساس داشته های شان چیدمان خوبی دارند. در 6 بازی آسیایی استقلال سیستم های مختلف خوبی گذاشتند و در سیستم ها هم پیروز بودند. این موضوع وظیفه ما را سنگین تر می نماید ولی ما هم بر اساس داشته هایمان سعی می کنیم استراتژی خوبی برای این بازی در نظر بگیریم.

سرمربی تیم ذوب آهن اضافه نمود: الان 24 روز است که بازی رسمی نداشته ایم و این کار را برای ما سخت می نماید اما با همه شرایطی که داریم محکوم به ارائه یک بازی خیلی قوی و با برنامه و محکم مقابل تیم خوب استقلال هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1656

به "حسینی: محکوم به ارائه یک بازی قدرتمند مقابل استقلال هستیم، بازی ها حساس شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: محکوم به ارائه یک بازی قدرتمند مقابل استقلال هستیم، بازی ها حساس شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید