توضیحات نصرالله سجادی در مورد رژه کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018

به گزارش شارژ 10، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی مطالبی را درخصوص رژه کاروان ایران در بازی های آسیایی اعلام کرد.

توضیحات نصرالله سجادی در مورد رژه کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018

نصرالله سجادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص اینکه چه تعداد از ورزشکاران کشورمان در مراسم رژه بازی های آسیایی حضور خواهند داشت، گفت: در بازی های آسیایی و المپیک همه کاروان نمی توانند در رژه شرکت نمایند بلکه درصدی از تعداد کاروان باید در این مراسم حاضر باشند و این موضوع را کشور میزبان در اندونزی به ما اعلام می نماید.

وی تاکید نمود: کارت های مراسم رژه در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد و ورزشکاران با همراه داشتن آن می توانند سوار اتوبوس شوند و به محل افتتاحیه بفرایند. وقتی تعداد ورزشکاران در رژه در اندونزی به ما اعلام شد آن را بین تیم هایی که در آنجا حضور دارند تقسیم می کنیم. البته بعضی از ورزشکاران داوطلب رژه نیستند چون ممکن است طی دو روز آینده مسابقه داشته باشند. رشته هایی هم که در پالمبانگ و یا حومه جاکارتا هستند در افتتاحیه و رژه حضور ندارند.

سجادی اضافه نمود: ورزشکاران حاضر در رژه از 5 تا 6 ساعت قبل باید آماده شوند و این فرایند خسته نماینده است.

وی در مورد اینکه چه زمانی لیست ورزشکاران در اندونزی نهایی می گردد، گفت: کادر سرپرستی از بدو ورود به اندونزی کارهای زیادی دارد که نهایی کردن لیست ورزشکاران یکی از این کارها است. فردا آخرین جلسه کادر سرپرستی انجام می گردد تا آخرین موضوعات آنالیز گردد البته خداراشکر همه هماهنگی ها صورت گرفته است و هفته آینده نیز کادر سرپرستی پالمبانگ نیز نشستی را خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 567

به "توضیحات نصرالله سجادی در مورد رژه کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات نصرالله سجادی در مورد رژه کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید