تعویق آنالیز طرح معماری شبکه ملی اطلاعات به دلیل بحران کرونا

به گزارش شارژ 10، محمدحسن انتظاری در مصاحبه با خبرنگار مهر، در مورد آخرین شرایط آنالیز طرح معماری کلان شبکه ملی اطلاعات که از دی ماه سال 98 از سوی شورای عالی فضای مجازی به کارگروه تخصصی سپرده شده بود، گفت: کار کمیته کارشناسی مستقر در مرکز ملی فضای مجازی در مورد آنالیز ابعاد طرح معماری کلان شبکه ملی اطلاعات تا قبل از شیوع بیماری کرونا به طور دقیق پیش می رفت، اما این جلسات کارشناسی به دلیل شرایط کرونا، فعلاً معطل باقی مانده است.

تعویق آنالیز طرح معماری شبکه ملی اطلاعات به دلیل بحران کرونا

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه آنالیز های مربوط به الزامات و طرح پیشنهادی وزارت ارتباطات در مورد شبکه ملی اطلاعات در جلسات کارشناسی اعضا، به نیمه راه رسیده بود، گفت: فعلاً برگزاری این کارگروه برای از سرگیری آنالیز شاخص های طرح معماری کلان، به تعویق افتاده است.

انتظاری با اشاره به اینکه در پاره ای موارد اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی جلسات را به صورت مجازی و در قالب ویدئو کنفرانس برگزار می نمایند، ادامه داد: اما فرایند برگزاری جلسات مربوط به کارگروه تخصصی آنالیز طرح کلان شبکه ملی اطلاعات و نیز جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور رئیس جمهور، به دلیل بحران کرونا فعلاً تعیین نیست.

وی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا، شورای عالی فضای مجازی تشکیل جلسه نداده است.

به گزارش خبرنگاران، طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات که از سوی وزارت ارتباطات در دی ماه 98 به شورای عالی فضای مجازی ارائه شد در کارگروه متشکل از اعضای حقیقی شورا و معاونان مرکز ملی فضای مجازی مورد آنالیز نهاده شد و قسمت هایی از آن در بهمن ماه 98 در قالب اهداف شبکه ملی تا سال 1404 به تصویب این شورا رسید. بر این اساس مقرر شد مفاد کامل این سند 10 صفحه ای تا انتها سال 98 تکمیل و پس از انجام اصلاحات نهایی، به عنوان سند کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی به تصویب برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 849

به "تعویق آنالیز طرح معماری شبکه ملی اطلاعات به دلیل بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق آنالیز طرح معماری شبکه ملی اطلاعات به دلیل بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید