بهره گیری بهینه از پروژه های افتتاحی در دستور کار قرار گیرد

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده روز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان آشتیان و افتتاح پروژه های این شهرستان در ششمین روز از هفته دولت، گفت: طی هفته دولت حدود یک هزار پروژه مختلف در استان مرکزی به بهره برداری رسیده که برای این پروژه ها بیش از 10 هزار میلیارد ریال اعتبار صرف گردیده است و تکلیف ما است که از این امکانات فراهم گردیده و سرمایه گذاری ها به نحو مطلوب برای خدمت به کشور بهره بگیریم.

بهره گیری بهینه از پروژه های افتتاحی در دستور کار قرار گیرد

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود اعلام کرد: طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس نمودی از مردم سالاری و دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی ایران بود که حجت را بر دشمن تمام کرد و امکان بهانه جویی برای بدخواهان نظام باقی نگذاشت.

آقازاده با اشاره به برنامه ریزی برای حضور بیشتر در نقاط مختلف استان به منظور شناخت ظرفیت ها و کمبودهای مناطق مختلف، خاطرنشان ساخت: اقدام به طور مداوم صورت می پذیرد تا بتوانیم به نحو مطلوب تر در مسیر خدمت گام برداریم.

همچنین محمد حسینی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع اجرای عملیات آبرسانی به شمال شهرستان آشتیان و همچنین انجام تقاطع غیرهمسطح راهجرد - سلفچگان از جمله مباحثی است که بایستی در دستور کار قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: طی هفته دولت امسال در حوزه مناطق روستایی طرح های مطلوبی در استان مرکزی به بهره برداری رسیده و می طلبد که توجه به توسعه روستاها بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

لازم به ذکر است در ششمین روز از هفته دولت 42 طرح در شهرستان آشتیان افتتاح یا کلنگ زنی شد که از جمله این طرح ها می توان به افتتاح ساختمان فرمانداری آشتیان، چندین مورد زیرسازی و آسفالت محورهای روستایی، بهره برداری از دو خانه پزشک و... اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 26

به "بهره گیری بهینه از پروژه های افتتاحی در دستور کار قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری بهینه از پروژه های افتتاحی در دستور کار قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید