امروز، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار

به گزارش شارژ 10، معاون درآمد های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار است، گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار تمدید نمی گردد.

امروز، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، محمد مسیحی با بیان این که براساس مصوبه شورای عالی مالی و با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، زمان مقرر در قوانین مالیاتی نسبت به تسلیم اظهارنامه و رسیدگی های مالیاتی به مدت دو ماه تمدید شده بود، گفت: امروز 15 شهریورماه، آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیات بر ارزش اضافه نموده دوره بهار 1399 است و این مهلت قابل تمدید نیست.

وی اضافه نمود: مودیان مالیاتی تا خاتمه امروز 15 شهریورماه 1399 مهلت دارند تا اظهارنامه مالیات بر ارزش اضافه نموده دوره بهار خود را با مراجعه به سامانه مالیات بر ارزش اضافه نموده به نشانی evat.ir به صورت الکترونیکی تسلیم و مالیات متعلق را پرداخت نمایند. همچنین امروز ساعات حضور کارکنان ادارات امورمالیاتی تا ساعت 6 عصر خواهد بود.

معاون درآمد های مالیاتی سازمان امورمالیاتی کشور در مورد جریمه افرادی که از ارائه اظهارنامه خودداری نمایند، گفت: این افراد علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1178

به "امروز، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید