اقدام عجیب مربی شهر خودرو در ملاقات جنجالی مقابل آلومینیوم اراک؛ محرومیت دستیار رحمتی تا اطلاع ثانوی

به گزارش شارژ 10، خبرگزاری خبرنگاران- شاگردان رحمتی به زحمت توانستند در ملاقات خانگی مقابل آلومینیوم صاحب یک امتیاز شوند، اما این ملاقات با حواشی زیادی همراه بود.

اقدام عجیب مربی شهر خودرو در ملاقات جنجالی مقابل آلومینیوم اراک؛ محرومیت دستیار رحمتی تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرنگاران، یم های شهرخودرو و آلومینیوم اراک در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که کوشش دو تیم در انتها 90 دقیقه، با تساوی 2 - 2 به انتها رسید. در این مسابقه اراکی ها دوبار و توسط سعید باقر پسند و مهدی حسینی از میزبان خود پیش افتادند ولی گلهای آنها توسط اکبر صادقی و حسین مهربان پاسخ داده شد. در این ملاقات صادق صادقی بازیکن شهرخودرو در دقیقه 44 از زمین مسابقه اخراج شد. اما در ثانیه های انتهای این ملاقات و در حالیکه تیم آلومینیوم فرصت زدن گل پیروزی را داشت، اتفاق عجیبی رخ داد که می تواند برای تیم شهرخودرو و فرد خاطی عواقب سنگینی داشته باشد.

داستان از این قرار است بازیکنان آلومینیوم با تصاحب توپ، یک موقعیت ایده آلی را بر روی دروازه شهرخودرو تدارک دیدند و در حالیکه تنها یک بازیکن و دروازه بان شهرخودرو در مقابل حمله 4 نفره اراکی ها قرار داشت، از سمت نیمکت شهرخودرو یک توپ به وسط زمین فرستاده شد. این اقدام عجیب باعث شد تا داور مسابقه مجبور به قطع بازی گردد و بدین شکل حمله خطرناک بازیکنان آلومینیوم ناقص ماند. اتفاقی که با اعتراض اراکی ها نیز همراه شد و در صورت شناسایی فرد خاطی، ممکن است عواقب سنگینی در انتظار فرد حاضر بر روی نیمکت شهرخودرو گردد.

ماجرا از لحظات آخر بازی آغاز شد که حمله شهر خودرو در میان سروصدای کادر فنی این تیم به ضد حمله ای برای آلومینیوم بدل شد. در تصاویر تلویزیونی مشهود بود که هیچ برخوردی میان توپ و دست مدافع آلومینیوم شکل نگرفت اما زاویه دید نیمکت شهر خودرو به شکلی بود که آن ها این صحنه را پنالتی می دانستند و اما پس از اعلام ادامه بازی توسط جواد محمدی، نیمکت مشهدی ها فوران کرد و علی اصغر قربانعلی پور که در قامت مربی بدنساز و البته طراح تمرینات در کنار مهدی رحمتی است، با رفتاری غیرورزشی توپ را شوت کرد تا به میانه زمین برود و بازی از جریان بیفتد.

حالا کمیته انضباطی از محرومیت مربی تیم شهرخودرو تا اطلاع ثانوی اطلاع داد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی اصغر قربانعلی پور، مربی تیم فوتبال شهرخودرو به دلیل رفتار غیرورزشی در ملاقات شهر خودرو مقابل آلومینیوم اراک با صدور دستور موقت کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم شد.

مربی شهرخودرو بعد از محرومیت به دلیل حرکت غیرورزشی گفت من اصلا هیچ نیتی برای وقفه در بازی نداشتم و تنها به دلیل عدم کنترل عصبانیتم آن توپ را شوت کردم. علی اصغر قربانعلی پور، مربی شهر خودرو به دلیل فرستادن توپ به میان زمین در واپسین دقایق بازی با آلومینیوم اراک تا اطلاع ثانوی محروم شد. به نقل از سایت شهر خودرو، او در این خصوص گفت: واقعا از آن حرکت ناراحت و متاسف هستم. در آن لحظه همه به گمان خطای هند پنالتی و برخورد توپ به دست بازیکن حریف بلند شدیم اما داور دستور ادامه بازی داد.

او با اشاره به سابقه حقی که از شهرخودرو در بازی های گذشته تضییع شده، ادامه داد: شاید با همین پیش زمینه ذهنی به گمان گم شدن پنالتی، به شدت ناراحت شدم و توپی که کنار زمین از قبل گذاشته شده بود را به داخل زمین شوت کردم.من اصلا هیچ نیتی برای وقفه در بازی نداشتم و تنها به دلیل عدم کنترل عصبانیتم آن توپ را شوت کردم و قصدی برای ایجاد حاشیه هم نداشتم و تصور نمی کردم این اتفاق بیفتد.

قربانعلی پور تاکید نمود: سالهاست در فوتبال حضور دارم و در تیم های مختلف بودم و همه مرا کامل می شناسند و می دانند که اصلا به دنبال بی اخلاقی نبوده و نیستم. همینجا هم می گویم که کار من اشتباه بود و از همه اهالی فوتبال عذرخواهی می کنم.

مربی شهرخودرو با ابراز پشیمانی و ناراحتی از این حرکت گفت: امیدوارم کمیته انضباطی به تمام زوایای این حرکت من نگاه نموده و با توجه به سابقه من در لیگ برتر تصمیم بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1386

به "اقدام عجیب مربی شهر خودرو در ملاقات جنجالی مقابل آلومینیوم اراک؛ محرومیت دستیار رحمتی تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب مربی شهر خودرو در ملاقات جنجالی مقابل آلومینیوم اراک؛ محرومیت دستیار رحمتی تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید