اظهارات خصوصی ترامپ درباره معترضان

به گزارش شارژ 10، مشاوران ترامپ در دیدارهای خصوصی با وی پیشنهاداتی را برای مقابله با اعتراضات سراسری در آمریکا مطرح نموده اند.

اظهارات خصوصی ترامپ درباره معترضان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه ان بی سی نیوز فاش نموده است که مشاوران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا توصیه ها و مشاوره هایی را برای چگونگی مقابله با اعتراضات سراسری در این کشور علیه نژادپرستی و وحشیگری پلیس پس از قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست توسط یک مامور پلیس سفیدپوست ارائه نموده اند.

بر اساس این گزارش، 3 منبع مطلع و نزدیک به مذاکرات کاخ سفید در این باره به ان بی سی نیوز گفتند: ترامپ به طور خصوصی بارها به مشاورانش گفته است که اینها رای دهندگان من نیستند. این اظهارات ترامپ زمانی مطرح شده است که وی و مشاورانش درباره اعتراضات و نحوه واکنش به آن مذاکره می کردند.

بر اساس اعلام ان بی سی، بعضی مشاوران از ترامپ خواسته اند تا شخصا راهنمایی تغییرات در زمینه سیاستگذاری را بر عهده گرفته و در مخالفت قاطع با نژادپرستی صحبت کند و سایر مشاوران نیز گفته اند که ترامپ اقدامات قاطع کافی را علیه معترضان انجام نداده است.

در حالی که ترامپ حمایت خود را از خانواده جورج فلوید اعلام نموده و به آنها به خاطر این حادثه تسلیت گفته است ولی هرگز به طور مستقیم علیه خشونت پلیس در سرکوب معترضان صحبت ننموده و ترجیح داده است تا سخنان خود را بر روی غارتگران و آشوبگرانی که قصد تسلط بر خیابان ها را دارند، متمرکز کند.

ترامپ روز پنجشنبه در اظهاراتی گفت: دولت آمریکا در حال کار بر روی یک دستور اچرایی است که پلیس را تشویق خواهد نمود تا استانداردهای حرفه ای را برای استفاده از زور مطابق با انجام وظایفش، رعایت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1042

به "اظهارات خصوصی ترامپ درباره معترضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات خصوصی ترامپ درباره معترضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید