اختصاص 13 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا

به گزارش شارژ 10، غلامرضا مرحبا در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان 13 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز ورزشگاه وحدت شهر آستارا اختصاص یافت، اظهار کرد: تجهیز این ورزشگاه از مطالبات جامعه ورزشی بخصوص دوستداران فوتبال در آستارا بود.

اختصاص 13 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا

وی اضافه کرد: به زودی با ساخت رختکن، جهت ورود بازیکنان و فنس کشی دور زمین شرایط برای میزبانی تیم شهرداری آستارا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فراهم خواهد شد.

نماینده آستارا در مجلس گفت: آستارا چهار قطعه زمین از اراضی تحت تملک اداره ورزش و جوانان آستارا برای ایجاد زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستاهای بیجاربین، ویرمونی، عنبران و عباس آباد اختصاص یافته و تجهیز این زمین ها نیز در دستور کار است.

مرحبا همچنین به موضوع تجهیز مدارس آستارا به وسایل گرمایش و سرمایش اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص علاوه بر موارد ذکر شده به خرید وسایل آموزشی توسط سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه موضوع تجهیز مدارس آستارا به سیستم گرمایشی استاندارد در فراکسیون فرزندان شاهد مجلس شورای اسلامی مطرح و اعتبار مورد نظر اختصاص یافت، گفت: قبل از آغاز فصل سرما مدارس مورد نظر تجهیز خواهند شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه هنرستان شهید حاجی عباسی و یک مدرسه نوساز در روستای عنبران در اولویت تجهیز قرار دارند، گفت: بخاری های نفتی در تعدادی از مدارس روستاهای کوهستانی آستارا هم تا پایان سال حذف و به جای آن شوفاژ و پکیج جایگزین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1266

به "اختصاص 13 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 13 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید