اجرای برنامه های ترویج فضائل اخلاقی در مدارس پردیس

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، مصطفی حسنوند پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی پردیس که در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید طی سخنانی گفت: برنامه هایی در خصوص ترویج فضائل اخلاقی در مدارس پردیس و احصا مصادیق آن را داریم و می خواهیم بر پرورش دانش آموزان در کنار آموزش آنها تاثیر بگذاریم.

اجرای برنامه های ترویج فضائل اخلاقی در مدارس پردیس

حسنود در ادامه با اشاره به اینکه مسائلی که در جامعه وجود دارد به دلیل عدم توجه به مقطع ابتدایی و پیش دبستان در مدارس است اضافه نمود: به دلیل وجود همین مسائل برنامه ای داریم که پرورش جدا از اموزش نباشد.

مدیر آموزش و پرورش پردیس با بیان اینکه رشد فضایل اخلاقی فقط مربوط به کشور ما نیست گفت: یکی از دلایلی که اگر کشورهای دیگر توسعه پیدا کردند شاید این موضوع است که آنان از مصادیق اخلاقی که ما از انها غافل شده ایم استفاده و بهره وری بیشتری داشته اند.

وی گفت: با توجه به اینکه پرورش این فضائل را از مدارس ابتدایی شروع می گردد بیان داشت: کتابی به عنوان گنجینه نور داریم که احادیث و روایاتی کوتاه در خصوص فضائل اخلاقی نگاشته شده است و اگر به ان احادیث بیشتر توجه گردد و حقوق شهروندی کمی بیشتر از گذشته مورد نظر باشد بسیاری از مسائل قابل حل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 77

به "اجرای برنامه های ترویج فضائل اخلاقی در مدارس پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه های ترویج فضائل اخلاقی در مدارس پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید