بروزرسانی قدرتمند سامسونگ برای گلکسی s24

به گزارش شارژ 10، زومیت نوشت: استفاده از سیستم خنک کننده بهبودیافته در سری گلکسی S24 باعث ارتقای توان پردازشی این گوشی ها خواهد شد.

بروزرسانی قدرتمند سامسونگ برای گلکسی s24

تا به امروز، اطلاعات مختلفی از طراحی و تعیینات فنی سری گلکسی S24 سامسونگ فاش شده است و تقریباً تعیینات کلی پرچم داران آینده این شرکت کره ای را می دانیم. اکنون گزارشی تازه نشان می دهد که مدل بعدی گوشی سامسونگ سری گلکسی اس از سیستم خنک نماینده بهینه تر بهره خواهد برد که مدیریت گرما را بهتر از نسل کنونی، یعنی سری گلکسی S23، انجام خواهد داد.

اگرچه پردازنده گوشی های هوشمند هرسال بهینه تر می گردد، همچنان در بارهای کاری سنگین، گرمای زیادی فراوری می نماید. گلکسی S24 اولترا به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy مجهز خواهد شد. این سیستم-روی-چیپ واقعاً عالی است؛ اما درصورت استفاده از سیستم خنک نماینده مطلوب، عملکرد بسیار بهتری ارائه خواهد داد.

ویندوز ریپورت ادعا می نماید گلکسی اس 24 اولترا از خنک نماینده محفظه بخار تازهی بهره می برد که ابعادش 1.9 برابر بزرگ تر از سیستم خنک نماینده گلکسی S23 اولترا است.

گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 نیز از خنک نماینده بزرگ تر از نسل قبلی خود بهره خواهند برد. گفته می گردد ابعاد محفظه بخار دو دستگاه مذکور درمقایسه با مدل های قبلی آن ها به ترتیب 1.6 برابر و 1.5 برابر افزایش خواهد یافت.

اگر سامسونگ از تراشه اگزینوس 2400 در گوشی های سری گلکسی S24 استفاده کند، قطعاً بهره گرفتن از سیستم خنک نماینده بزرگ تر می تواند به عملکرد بهتر این محصولات یاری کند؛ زیرا تجربه نشان داده است که پردازنده های سامسونگ درمقایسه با تراشه های اسنپدراگون همواره گرمای بیشتری فراوری می نمایند. قیمت گوشی پرچم دار آینده سامسونگ هنوز تعیین نیست؛ اما انتظار می رود با برچسب مشابه نسل قبلی فروخته شوند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 آذر 1402 بروزرسانی: 11 آذر 1402 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2283

به "بروزرسانی قدرتمند سامسونگ برای گلکسی s24" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی قدرتمند سامسونگ برای گلکسی s24"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید