اینستاگرام حساب های فیک را تشخیص خواهد داد!

به گزارش شارژ 10، دیجیاتو نوشت: این سیستم به طور اتوماتیک می تواند فالوورها فیک و محتواهای اسپم را معین کند و کاربر به وسیله آن می تواند تمام آن ها را حذف کند.

اینستاگرام حساب های فیک را تشخیص خواهد داد!

متا میخواهد مجموعه ای از ابزارهای نو را به کاربران اینستاگرام ارائه کند تا کنترل بیشتری روی محتوای اسپم و بات هایی که در فید خود می بینند، داشته باشند. بعلاوه با وجود این ابزارها، در صورتی که محتوای ارسال شده کاربران مطابق با دستورالعمل های اینستاگرام نباشد، به آن ها اطلاع رسانی می گردد. این ابزارهای نو به تدریج طی هفته های آینده ارائه خواهند شد.

اینستاگرام در چند وقت گذشته مشغول توسعه سیستم تشخیص اتوماتیک خود بوده که می تواند محتواهای اسپم را در نظرات، برچسب ها، فالوورها و بازدیدهای استوری ها آنالیز کند. این سیستم به طور اتوماتیک می تواند فالوورها فیک و محتواهای اسپم را تعیین کند و بعلاوه این امکان را به کاربران می دهد که آن ها را به صورت انبوه حذف نمایند تا در وقت آن ها صرفه جویی گردد.

ابزار نو اینستاگرام برای تولیدنمایندگان محتوا

با این ویژگی، کاربران برگه نوی با عنوان Potential spam مشاهده خواهند کرد که به وسیله آن می توانند فالوورهایی که به عنوان بات یا اسپم تشخیص داده شده اند را به طور کلی حذف نمایند. بعلاوه در صورت حذف این حساب ها، آن ها اعلانی دریافت نخواهند کرد.

در بیانیه اینستاگرام آمده است: می دانیم که به عنوان یک تولیدنماینده، تعامل با جامعه خود به شما انرژی و انگیزه می دهد، اما اینکه مجبور باشید برای حذف نظرات اسپم از پست های خود یا حذف حساب های فیک از بین دنبال نمایندگان خود وقت بگذارید، می تواند یک مشکل باشد. و اگر زمان بیشتری را صرف مدیریت حساب خود کنید، زمان کمتری برای تعامل با هواداران خود خواهید داشت.

علاوه بر این، قابلیت نو اینستاگرام بعلاوه می تواند پست هایی که خط مشی های محتوای این شبکه اجتماعی را نقض نموده اند را تشخیص دهد و به صورت درون برنامه ای کاربران را از آن ها آگاه می نماید.

شناسایی محتواهای اسپم از مدت ها قبل در مرکز اصلی تمرکز اینستاگرام قرار داشته است. متا همواره کوشش نموده تا با بات هایی که در این پلتفرم حضور دارند و محتواهای اسپم را منتشر می نمایند، مقابله کند و حالا با وجود این ابزار، سیستمی برای نظارت بر محتوای نامناسب برای کاربران ایجاد نموده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آذر 1402 بروزرسانی: 23 آذر 1402 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2284

به "اینستاگرام حساب های فیک را تشخیص خواهد داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام حساب های فیک را تشخیص خواهد داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید